Sugen

på nåt gott just nu, kanske det blir statiol på en stund?

På dagen tog jag Leslie och Freja på en prommenad,
mötte några hundar och L skötte sig utmärkt =)
Sen fick dom springa lösa en stund ute idrygt 1timme.

Gick med Bella och Fredrik ner till mor
och väntade på att Nathalie skulle bli klar och gå på
marknaden. Hitta inte nå kul alls,
så köpte lite hundben på VT och så in på hemtex
dom hade rea på en massa sängkläder så köpte ett kit.

Hem och vila lite. Käka och sånt där.
Nu ikväll har då hundarna fått bli trötta.
Tog först Tyson på den vanliga rundan på 40min typ,
sen fick han hänga SP kanske 10min.
In med han ut med Freja i SP 15min, båda tycker det är skit kul
och dom släpper på en gång jag kommenderar Loss.
Leslie fick sen aktivera hjärnan på det roliga spelat
jag fått låna av O. Hon är suverän på det där att plocka
upp klossarna =)

Nog om detta. Har absolut inget tålamod när saker inte går
som jag vill!! Satt mig och börja grejja med Tyson sele,
så bränner strykjärnet sönder mitt tyg och helvete
så jag slängde tillsbaks sakerna och strunta i det
och tog ut hundarna ist..

Statiol lockar med sitt gooodis =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0