Snart så

Ska snart sätta på en flim och lägga mig i sängen..

Nathalie tog en prom med Indra & Troja och kom hit
så gick vi med alla hundarna en sväng bort till helikoptern.
Fick dom springa och härjja allihop utan Indra då hon får
inte springa lös än på ett tag. Dom hade skit kul =)
Ute i 1.5 timme typ.

Sen har jag slöat en del efter det,
haft värsta huvudvärken o skit. Först nu jag är pigg.

Imorgon ska jag nog vara hundvakt till Leslie ena bäbis =)

Igår träna jag med trä-apporten med Freja.
Hon har aldrig velat ta den själv ur min hand,
men har börjat med klickern på henne gick galant =)
Tyson är in klickad så körde lite med han också.

Längtar tills cecilia ska hålla i en "kurs" för oss i WP gruppen
med hundarna. Drar nog med alla 3 då och träna lite med
varje på det som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0