Pengarna rullar in

Kom nyss in. Gick ut med Tyson & Baloo fick dom
springa lite. Så kom grannen ut med sina 3små vovvar.
Dom lekte så fint allihop och nu är dom trött för
en stund iallafall. Nu leker Leslie och Freja rummet.

Igår körde jag DW med Tyson 15min nånting.
Han var super duktigt, vilket driv han har
ska verkligen bli kul när han blir äldre och se
vad han går för =)
Senare lite lydnad, Kontakt och fotgående.
På kvällen kom mor & far förbi med Eila
så fick han kuta runt med henne ett tag.
Lika mycket energi kvar. På morgen lekte
han även med Freja. = Han är outröttlig.

Freja DW också 20min, jämnt tempo hela tiden.
Och Leslie träna apport inne, riktigt duktig.
Är i fasen hålla fast tills jag ber henne släppa den
även fast jag rör vid den osv..

Snart kommer Bella och Fredik och hämtar Baloo,
dom har varit på återbesök i Sunderbyn med Melvin.


Ikväll WP träning. Tyson ska få följa med idag.
Och så kommer det en ny och ska kika/prova på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0