Pigg? Piggare

Känner mig väldnas mycket piggare nu,
bara snuvig och täpp i näsan.

Imorgon börjar unghunskursen jag ska gå med Tyson
ska bli spännadne =) Han har blivit jätte duktig på kontakt
och följer lätt med i svängarna. Han kan även snart hålla apporten.
Fruktansvärt lättlärd hund när vi tränar, klart är han ett jäkla busfrö
också men han är ju bara 7månader snart..Gå i koppel är inte hans
starka sida men det kommer..

Freja ska tas till vetrinären då hon har dålig päls
och pälsen å ryggen har blivit mycket tunnare,
så vi får väl se vad det kan vara.. trist =/

Leslie är då pigg och glad busig som en valp
och lyssnar ingenting HAHA.. det gör mig inget.

Nu ska jag diska och sen hitta på något med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0