Mycket hund... Och jävligt skumt

Nu är man så där lagomt trött för att kunna somna i tid ikväll,
förhoppningsvis iallafall. Jag och Lisa tog hundarna på drygt 1timmes
prommenad på förmiddagen, Freja med packväskan och Leslie var med.
Kring 14 tiden kom mamma och hämta upp mig och åkte till stallet
eller ja det nya stallet på bränslan. Vi var tvungen att byta
då personen som hade det vi stog i ska sälja gården med hus och stall.
Jätte fint det nya stallet, med massa saker som inte fanns i förra
typ toallet, spolspilta.

Jag och Martin gjorde go middag också, mysigt =)
Halv 8 drog vi ut Freja och Jack på med selarna och kättingarna..
haha fyfan vad vi har krälat och krypt i djupsnö och sprungit
upp och ner i stora snöbackar.. så tog vi oss en paus
och köpte dricka på godis arenan.
Freja fick sig jätte skönt massage och streching när vi kom in,
hon har blivit mycket smidigare i muskler och leder.

Imorgon ska jag beställa tid för kastrering till Tyson
hoppas han har tid nu till veckan.

Strax blir det kvällsfika och lite mys i soffan.

Just det vilken jävla skum typ det var runt mitt hus igår i en en bil.
Från 21 nångång till närmare efter 02.00 så har denna person
kört runt huset och parkerat på kort sidan av huset och stängt av motorn
med bara lysena på. Sen ställt sig på kyrkogården parkering och backat
in och gömmt sig och stängt av hela bilen. Sen kört runt stan kommit tillbaks
och smygit runt i bilen. Men då ringde jag & Lisa till ***** så han och nån till
kom och fråga vafan han höll på med, han sa Jag väntar på nån i något hus här.
och ändrade sig hela tiden vilket hus och allt möjligt..
Det var väldigt obehagligt.. Varför gömmer man sig om man väntar på ?någon?..
Jäävligt skumt.. Skulle han göra det igen ringer vi fan polisen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0