Weight pull

Sovit dåligt i natt haft ont i magen.. :/
Snart dags för wp träning, vi ska testa våran lilla vagn :)
Vi blir 4hundar idag.

Tyson har busat med Troja och Baloo tidigare,
ska träna lydnad med han senare. Så skönt med varmt väder!

Igårkväll gick jag o Bella till wp-huset för att skruva lite,
så hör vi hur några kommer in i dörren
paniken spriders sig (vi pratade om spöken tidiagre) haha.
Freja & Troja är då iaf jävligt bra vakhundar,
så kommer 3killar in securitas..vilken lättnad,
dom undra vad vi hade någon nyckle dit, självklart sa jag
dom trodde vi var inbrotts tjuvar eller nå..

Precis när vi är utanför mig så märker jag att min mobil är borta!
Gick in och bytte hund till Leslie, tillbaks till huset och där var den.
Vilken tur.

Kommentarer
Postat av: anna s

hello hur står allt till?

2009-02-21 @ 15:39:19
URL: http://annaskoldmark.blogg.se/
Postat av: anna s

hello hur står allt till?

2009-02-21 @ 15:39:30
URL: http://annaskoldmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0