Fin besök



Igår kom Olga förbi med Puma och var här ett par timmar,
Kan ju säga att Freja var gode trött efter hon åkte hem.. =)
Även leslie fick träffa puma sen och det gick galant kan jag säga.
Dom kom hit en sväng idag också och dom lekte på som vanligt
och pussas som galningar. Tyson däremot kan ju inte leka än,
han ville sååå gärna :/

På förmiddagen kom mor och Nathalie och hämta upp
mig o bella, vi åkte på MIO. Köpte gardiner,bäddset,en filt till biabädden,
och skit snygga muggar - ja lisa dom vi kika på sist :)
Sen hem en liten stund senare ett sms  - Är du hungrig?
jag är alltid laddad för MAX mat =) haha, så Linda kom och plocka upp mig.
Jullan är ju bara så cool.

Bella o jag lät Freja,Otti och Baloo springa här ute nu ikväll
Baloo är lätt den sötaste valpen.
Gick sen en sväng med Tyson som bajs vägar, Leslie också!!

 

Flre bilder på min pix
http://www.pixbox.se/usr_show_id77545_page0_order1.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0