Hemma igen.

Känner igen glädje att sitta i Boden igen.


Har varit såå underbart där borta.
Bastat,sett film, varit i skogen, eldat i mörkret vid sjön,
ätit go mat, och framför allt lungt o skönt!
Kännas trist att vi inte kunde stanna längre,
men vi ska åka dit igen till jul.

Lisa, kunde inte sola den var borta :/
så jag är inge brun..

Hundarna är då nöjda, sprungit lös varje gång
vi gått ut. Och höll på att få med mig en hund mindre hem
då Leslie var på väg att sticka efter älg/ren.

Nu, vänta på Bella o Freddan ska äta nå mat med dom.


Kommentarer
Postat av: LisaLisa

Men du! Vi kan gå och sola du och jag=) Jag har solat två ggr så jag kan sola några ggr till med dej=) En promenad ikväll?

2008-10-28 @ 14:15:26
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0