Det ni !

Imorse gick jag och Lisa på lång prommenad med Leslie & Jack,
måttligt kul när en ekorre kommer springandes över vägen..haha
Hem och in i duschen. Senare kom Nathalie och Emma
med Troja & Charlie och träna WP. Första gången för Charlie,
gick jätte fint för han. Troja duktig som vanligt =)
Emma ska komma imorgon också och dra med Charlie
så han får träna på start och stopp innan vi åker till Skellefteå.
Sen fick Ebba & Freja komma ut och kuta av sig med
Troja & Eila...

Har ont ont i min rygg, jag o Lisa har suttit och sytt en sele
i över 3timmar. Den blev nästan färdig men vi gav upp
och fortsätter imorgon. Så träffa jag på min granne
och fick 2 häst täcken av henne. Så nu blev lilla syster glad =)

Imorgon-
*Tvätta på morgon nån maskin *Träna hundarna
*Städa kanske..

Nu se film på datorn. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0