Trevlig kväll.

Dagen började väl inte så bra..haha.. men
den blev då bättre :)

Jag och Bella tog ut Tyson,Freja & Otti
fick dom leka här ute ett tag.Sen tog jag o älsklingen igång med sädningen
av lägenheten så nu ser den ju hyffsad ut =)

Senare hörde jag med Nathalie och Björn om dom vill komma
på middag och mysa på. Så vi åt go middag.
Sen gick karlarna och köpte lite efterrätt.
Jag och Natta satt o gorma på med selen som nästan var klar
vi fick ihop den =) Så bara en detalj fattas pinnen där bak.

Så kom vi på att jag har ju en pulka, vi tog ut Freja & Troja
fick dom dra oss. Dom tyckte det var hur kul som helst
roligt också att variera dragträningen. Sen fick dom
dra lite tyngre med Björn & Natta på. Hur bra som helst.
Lekte vi lite med dom i snöhögen här ute, vi hade
nog roligare än hundar =) Tyson fick komma ut och
springa lite med dom också. Leslie & Indra
fick leka i koppel o härrja. Så ja jag har rätt
trötta hundar nu. Skönt..

Imorgon WP kl 13. Freja ska få dra då också,
sist fick hon vara hemma.. Ska bli kul och
se henne på släden igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0