Snöstorm

Inte riktigt kanske men det blåser som fan.
Tog mig en prom till mamma med Tyson o Freja
mitt på dagen. Sen när Natta kom hem från skolan
tränade vi Indra med T, gick väldigt bra =)

Imorgon ska det handlas mat i massor
och julklappar ska köpas och det ena med det tredje.
KUL =) Älskar att ha pengar.

Satt och kolla i min hund pärm där jag har
alla deras viktiga papper o sånt,
såg att Leslie o Freja ska ju vaccineras nu ju,
det hade jag helt glömt. Allihop ska avmaskas
nu också.

Jag och M ska på en liten stund gå till B & F
och göra köttfärsås och spaghetti.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hey hey hey!ses ikväll=)

2008-11-25 @ 18:12:22
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0