Fullrulle

Dagen började med att sätta på en tvättmasikn,
sen plocka lite här hemma. Sen tog jag och Lisa
Jack & Freja till "agillity" banan, körde lite lydnad
med Freja också, gick jätte bra =)
Så gick vi förbi där vi ska ha våran vagn o det.
Hem och sätta i en till maskin, gå till Lisa
och skriva lite reklam för WP:n.
Sen slängde vi upp det på b-näs.
Efter det var vi ju tvungna att gå till opalen
och få i oss lite bränsle =)

Nu ska jag städa lite mer med min käre man.

20.00 Wp träning med Freja,Alice,Spike,Zantos.
Leslie ska också få dra lite sen.

Har fått mig en sköt häst 2dagar i veckan,
står i samma stall som vi har Mecken i.
Ett Nordsvensk sto på 4-5år tror jag.
O mamma min ska sköt en gammal man
på 23år som tävlat dressyr i sina yngre dagar.
Så imorgon ska vi rida =)

Kommentarer
Postat av: LisaLisa

haha

du! Jag kanske ska träna Alice lite iaf. ta med mej en boll och kasta, dååå kommer hon att va i gasen!

2008-11-10 @ 19:23:49
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0