Helgen

I Fredags fick jag o Nathalie en snilleblixt att vi skulle dricka oss i fyllan,
Vi gick hem till mig och lämnade hundarna, hämtade lite kläder och alkoholen.
Sen tillbaks till Natta.. Ringde Lisa så kom hon över och drack med oss..
Sen blev det en tc, inte mycket folk ute.. Men vi hade kul iaf..
Och natta hade väl minder kul där en stund på ballekongen :)
Lämnade lite spår efter sig.. Nåväl så blev hon pigg igen..
Träffade mor&far på olivers, jag o lisa skulle börja knata hemmåt
så päronen fick ta reda på natta..

Kristian Johansson, OJ O J OJ
Kan man vara med psykisk störd än du ?? Jävla töntjävel..
Citat från Kristian "Du kommer aldrig att få träffa en ny, jag kommer slå ihjäl varenda kille du är med"
PATETISK MÄNNISKA DU ÄR.


Lördag, Slappa lite grann.. Se tv.. Melinda sov över hos oss..
Söndag, Gick till mor och lämnade av Mellis..
Sen gick jag o natta och släppte Leslie,Freja,Eila & Troja en sväng..
Hem igen.. Senare på kvällen gick jag o Cassi och släppte mina med Zantos,
ocg freja blev jätte rädd för han, stakars liten..

Nä nu funderar jag på att gå en riktigt LÅÅÅÅNG prommis med hundarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0