Hatar rubriker

Jag är ingen bra bloggare heller.. Känner mig så engagerad att skriva så :P
Vad har hänt på sistone? Inget ovanligt

Kurs igen imorgon :) Hund är väl typ den ända jag skriver om här,
men det är mitt liv,

Leslie går det mycket bra med nu att träna hundmöten,
hon har tillomed lekt med en Rottis valp på 6mån och en Amstaff mix på 5mån
utan problem.. Så det känns bra att hon inte är helt galen ;)

Och Freja är skit kul att träna lydnad med, jätte fina läggande under gång,
innkallning m.m.. Tävlings kursen börjar 23 Juni, det ska bli super kul.
Och natta & Linda ska också gå blir extra kul :)

Känner mig seg och trött, huvudvärken smyger fram nu..
lägga sig och dö lite i soffan.. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0