Vaken ??

06.30 knackardet på dörren, Martin öppnar medans jag fortfarande sover.
-Är du vaken erica?
-Nä jag sover har inte ställt kl.
-Ja ja, då hinner du inte med till stallet..

det var ju synd ;PNä hade faktiskt vela följa med..
Nå väl. Klev upp halv nio och gjorde det jag brukar,
snodde en rök av linda då jag har hade slut.
Väntat på att mamma ska hämta mig hon kom efter 11.
Åkte o handla på coop. Hem till mig lämna maten, hämta hundarna
sen till mor. Vi tog upp mat från thai :) gott!
Sen tog vi alla 5 doggsen och släppte dom i fågelsjön medans mamma plocka björkris.
sen till granngården köpte foder till hästarna, till stallet med det.
Mamma mocka till Emil och jag o natta träna Indra med Ariel.

Sen nu är jag hemma i lung o ro =)

Ska kanske göra nå vettigt här kanske? kanske inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0