17 Mars

Försökte skriva igår men min dator vill inte alltid gör som jag vill..

Igår for jag o Linda och släppte hundarna i fågelsjön. Var mysigt :)
Känner mig så mycket piggare när jag är ute o prommenerar med hundarna varje dag,
märker att Freja & Leslie uppskattar dessa väldigt mycket också.
Freja har fått mycket mera muskler och liiite mindre energi, fast nja nästan värre ibland
hon vill bara ha mer mer kul, mer motion. Leslie hon är som vanligt.
Men hon är suuuuper dukigt på hundmöten nu, kanske är mig själv jag ska vara stolt över.
Jag stressar inte upp mig osv, har ju som kämpat med dessa hundmöten i 3år :P haha
Det går bra till o från, men nu super.

Har nyss gjort kladdkaka så jävla gott!
Vill ha pengar NU!!! Till helgen hoppas jag på party, klappat o klärt till 90%,
bara en detalj måste fixas till ordentligt!

Ska försöka mig på att städa lite nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0