Sommar & SOOOOL

Så härligt väder det har varit ute idag och fortfarande är.
Jag freja & Lisa tog oss en prommis mitt på dagen det var sköönt,
så kom vi fram till att vi ska ha lite picknick imorgon med natta & bella :)

Sen satte vi oss ute med natta + hundarna och bella + hund +, mina hundar
på bellas bänk och sola. Inväntade martin så käka vi mat från rönnkan.
Jag och Nathalie gick sen till mor för att träffa robin o emmas ny hund,
vilken underbart lung och snäll STOR vovve :)
Vi gick o badade ny vovven Atle, Bimbo, Freja  & Eila vid kvarnängen,
fast det vara bara Eila o Bimbo som simade. Dom andra två plaskade
bara lite med tassarna. Trevligt :)

Sett DH ikväll, sen gick jag till Bella och borsta och friserade Otti,
hon blev mycket finare men inte färdigt.. söt korven..
Duktigt liten hund som kan sitt,ligg,stanna,hit,dansa, fot lite grann.
Vi ska träna lydnad med henne lite längre fram
då dom två lärt känna varann lite mera.

Just det, när jag o Nathalie gick till mor
fick man ju se vem det är egentligen som har agressiva hundar ! ! !
2 valpar och 2 vuxna hundar det är ju normlat, men see där fick dom så dom teg,
när vi passerade med Freja, Troja och Indra EXEMPLARISKT fint i kopplerna. HA
Nu kan dom ju ta och hålla truten när dom just precis visade vem som har galna hundar.

Alkohol ska inhandlas imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0