Länge sen..

Dålig på att uppdatera här..
Hänt en massa saker sen sist, varit i Sthlm och Västerås bla..

Imorgon är det kurs igen, Så jag & Nathalie ska träna Freja & Troja på nåt tag.
Platsliggning, Läggande, och lite mera linförighet. Freja har gått och blivit lite trög,
kanske mitt fel då jag slöat med träning lite.. men men en ska tas upp nu :)

Kattis var nyss här och visade upp Tyra, Leslies ena bäbis.
Jätte fin är hon.. Leslie kände igen henne..
Sen gick vi ut och lät Freja och hon springa här ute..

Den 23 är det valpträff.. ska bli super kul att träffa allihop igen :)

Igår var jag och Martin på lång prommenad runt hängbron och bodforsen
med båda hundarna. Sen åt vi middag Lammkotletter och potatisallad.
Vila lite på det, sen gick jag och träna Freja och var förbi Natta en sväng också.
Sen ut med Leslie och kasta boll med henne..

Nu ska jag ringa natta.. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0