Tick tack

Jaha vad har hänt idag då.. ?
Tog Freja och gick till mor en sväng kring lunch tid.
Så ska ju dom flytta till lägenhet snart,då kan dom inte ha alla katter med sig.
Nathalie tar ju med sin lill kisse och Mario har dom kvar.
Då blev det min & martin Kingen kvar jag har tagit hem han och ska se om han kan bli innekatt igen,
annars får vi se vad som händer med han..
Nu först går han omrking och kikar och kurrar på som vanligt.
Det var ingen hit att åka bil enligt han :P hehe..
Sen kl 18 for vi till robin och hälsa på.. Har emellan åt hunnit med att dra med Freja i 25min KLOCKRENA drag gjorde hon :)
Väl hemma igen tog jag en till prommis med Freja och Lisa´s vovvar.

Imorgon får det bli en Leslie dag :) Hon löper nu igen.. Hoppas hon inte blir skendräktigt!

Annars är allt i vanlig ordning, ska väl hinna med stallet imorgon också tror jag det var tänkt..
Städa skulle också behövas, men det ska vi inte prata högt om :P haha

Så ska man blir moster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0