Bio-besök


Ikväll var jag, Martin,Emma o Patrik i Luleå och såg film.
Arn- Tempelriddaren. Den var faktiskt skit bra tycker jag :)

Tidigare idag var jag ute och drog däck med Freja. Köra lite konditions träning, gick bra!
Sen gick jag med Leslie till mor. Jag hjälpte Nathalie o Bella att dra med deras vovvar.
Stu var JÄTTE duktig i dag, och han tycket det var lite kul :) Troja är en hejjar som vanligt.
Drog tungt i en lite uppförsbacke, gick kanon.
Även Leslie fick prov köra pulkan en liten sväng..

Imorgon har vi morgonfodring i stallet. Får se om jag ska med, om mor ringer och väcker mig,
annars kanske man slipper. Fast det är ganska mysigt att vara där på morgonen..

Ska försöka ställa om dygnet så gott jag kan. Är ju vaken halva nätterna och sover fram tills 11-12.
Vill inte sova bort det lilla ljus vi har på dagarna.. Jajja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0