Valpträff

Igår hade jag & Linda valpträff med våra bäbisar som nu har hunnit bli 6månader.
11st av 14 kom. Var riktigt roligt att få se dom allihop :) Alla var jätte fina..
Full rulle i ridhuset, släppte lös alla där.. Leslie fick hälsa på dom på parkeringen,
hon var jäte duktigt, bara en valp hon inte gillade :P Annars tycker jag inte att jag kan kräva av henne att palla med 11st ivriga valpar som skäller..

Min dator vill inte sammarbeta att lägga in bilder här,
men gå in på min pixbox och kika så får ni se lite halv kassa bilder från träffen :)

http://www.pixbox.se/usr_show_id77545_page0_order1.html

Idag har man storhandlat mat på förmiddagen och div städ atiraljer..
Imorgon blir det prommis..
Har tvättat idag också, väntar på att det sista ska torka nu..
Har precis sett CM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0