Freja 1år

Idag blev Freja 1år. Tiden går så himla snabbt, nyss var hon ju en liten bäbis :)
Kommer ihåg när åkte till Kallax flygplats flög till GBG. Sara kom och hämtade mig på Landvetter hem till henne.
Så fick jag se lilla Freja och hennes syskon och mamma Tindra.
Gullade med dom ett tag sen blev man bjuden på mycket god mat.
Satte oss på deras soooora altan med pool o allt ;) Skit fint hus må jag säga..
Sen mot kvällen blev det fest i huset,haha.. Blev bjuden på lite dricka..
Det  var mest roliga människor där, göteborgare är hel sköna..
Gick och la mig ganska tidigt då jag skulle få skjuts till flyget 06.00.
Vaknade försent stressade upp väckte sara tröck ner Freja i buren.
Kom i tid allafall.. Fick byta flyg i sthlm, var tvungen ta upp Freja ur buren i säkerhetskontrollen..
ååh vilket gorm att sen får ner henne igen. Hon ville heller se sig omkring och vara nyfiken,
Gick in på toaletten och mangla ner henne. Satte mig på flyget..Möttes upp av mor på Kallax igen,
snacka om en glad Freja som fick komma ut ur buren och röra på sig.
Jätte pigg och gald. Freja var tyst hela resan inte pip hördes av henne. Duktig valp :)
Väl hemma hemma så fick Leslie bekanta sig med henne gick ganska bra lite läskig enligt Leslie..

Nu så här 1år senare har man gått igenom BLOD SVETT & TÅRAR med denna hund.
Men baki det har man fått ganska många skratt.. Egentligen är hon en underbar hund :)

image30

     

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ska festa lite på fredag är det tänkt :) Blir att ta det lugnt bara och dricka sig lite full e tanken. Spela spel och bara chilla. Själv? Vad har du tänkt dig?

2008-02-18 @ 19:41:01
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0