Doris

Doris ska min LILLA trasselsudd heta :)

Upp kl 9 ute med hundarna göra sig klar och gå till medborgarskolan,
har haft avslutning med unghunds kursen. Åkte till pagla hundarna fick spåra.
Vi var bara 3st som kom men det var mycket roligare fick man mera hjälp.
Freja var jätte duktig på spåret hittade och gick rätt, men sen när spåret
var slut hittade varken Freja, jag eller Mats leksaken.. skumt..
Så Freja började leka rövare i skogen ist.. haha
Sen visade Cissi & Mats uppletande,sök och lite skydds med sin Malle,
det var jätte kul och se.

Båda jag och Freja var helt död när vi kom hem efter 4timmar typ,
vi la oss i soffan och sov :)

Cissi verkade jätte intresserad av WP.
På måndag på kursen ska jag ta med Frejas sele o visa lite hur det går till..

Ikväll lugna puckar här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0