Torsdag

Nyss hem kommen från mor min, Tog med mig Freja.
Vi rökte och surra på hennes balkong.

Klev kl 07.00 hur pigg som helst så då tog jag Leslie & Ebba
 och gick en 40min prommenad, var super härligt.
Ingen människa ute :) Ska bli en vana om jag är pigg ofta den tiden.

Och kursen igår gick super bra med Freja det var ca 15hundar med.
Hon skötte sig mycket bra. Vi vi lära känna varann lite och så träna vi lite kontakt.
Vi kommer vara vid godis arenan sen, tråkigt att näsat onsdag är det valborg
så det blir 2v till nästa träning. Riktigt bra instruktörer också!

Mamma ska komma och dra med Eila kring 18 tiden.
Ska bli kul se hur det kommer gå :)

Sitter nu och väntar in grannen så vi kan sitta på bänken och sooola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0