SOL

Klev upp 06.00 för att ta bussen 07.01 till stallet.
Nathalie och mor kom på bussen vid dom.
Jag o Natta gjort Emil fin innan han skulle åka hem igen.
Kommer ju sakna tok ponnyn lite grann iaf.
Hem kring halv 10 gick och la mig i soffan och sov en stund.

Sommaren är här nästan :)
Gud så skönt det har varit ute, eller det är det fortfarande.
Varit och gott på stan en sväng med Linda o Jullan.
Gick förbi hemköp och köpte go fika,
sen satte vi oss med hundarna på våran bänk och soooolade ;)
Så jävla nice!!

Nyss så har Linda hjälpt mig att möblera om i v-rummet.
Blev så sugen när hon gjorde det igår.Kul med lite omväxling.

Freja löper nu för andra gången, kanske hon har tänkt bli lite vuxen nu?
Ska ta mig en prommis på nåt tag med Frejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0