Måndag


Fick ett samtal av en valpköpare i fredags tror jag det var.
Dom hade kommit fram till att dom inte kunde ha kvar Ebba,
det var denna tik jag hade tänkte behålla från början.
Så imorgon kring 12 tiden kommer dom hit med henne.
Känns både sorligt och roligt..

Igår kom ägaren till Fia till stallet och skrev papper på henne o så.
Jag o Fia, Lollo o Meckis & Anki och Kintan red ut en sväng.
Fia var jätte duktig, men väldigt stark i traven,
hon skrittade på mycket lungt mellan traven.
Hon hon gjorde inga dumheter hon ville bara springa lite fortare vad jag tycket :P
Så bli inte rädd nu linda ;) Hon var snäll.

Tvättstugan kl 12 idag. Ska städa också,
när inte vädret duger att prommenera i.
Vet ju inte om Ebba kanske tycker om att tugga på saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0